when the sun goes up , again !

hejsan (:
Idag har det vatt en vanlig dag , fast välldigt jobbig !!
orkade inte gå till skolan , men vad gör man inte för betygen (: haha
Idag på SO var jag nära på att somna ! "/ sååååå trött asså.
Fick även reda på mitt matte prov , lovade att berätta resultatet för er , men vet inte riktigt !
Hade hoppats på bättre "/ mitt bästa är 38 , sämsta VAR 35 ! nu fick jag under 35 över 30 . inte så bra .
Men  the life goes on ! Idag har jag börjat kolla igenom svenskan lite som är tills på fredag tror jag , prv asså !
riktigt svårt ! Svenska är inte heller mitt bästa ämne "/ haha
Ska snart till dansn , ska bli kul ! men ar jätte ont i armen ):men men !
efter dansen bli dte ju DESPERATE HOUSWIFES (; efter längtat . har inga bilder att lägga ut , men det får väll bli en annan dag då.

kanske kommer in lite senare , fotsätt att kolla (: puss alla / majaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0