Today is where your book begins.


Inlägg av: TILDA

♥♥Hejjsan :D
( hahah wannabe maja med hjärtarna )
Igår (lördag) började jag med att åka till farmor och hjälpa henne städa, säger bara att jag har en framtid inom det yrket asså ;) NAT.
Sen åkte jag in till baronen för att möta maja och beccaför vi skulle fika och sen åka till killarnas dm match.
Mötte becca på stationen men maja var as seg och missade typ två bussar så vi väntade i mer än en timme på att hon skulle komma. Vi gick runt och kollade lite på baronen hittade en as fin halsduk på gina
( det är inte den du vill ha maja ifall du blev orolig ;) sen satt vi lite på mcdonalds och pratade och så..
När maja till slut kom började hon typ prata om att en tant hade börjat prata med henne på busshållplatsen hah, det lät kul. Sen kunde vi ínte bestämma vart vi skulle äta men till slut blev det bakadpotatis´för mej och pizza för dom på ströget.
Den här gången satt vi inte på var sin sida av staketet iaf, hah.
Sen köpte vi lakrits rot, och dom ser ut som pinnar och det är typ pinnar som smakar lakrits as gott! men det ser helt sjukt ut när man äter det för det ser verkligen ut som att man går och tuggar på en pinne xD så alla på stan kollade typ as konstigt på oss för dom trodde vi gick och åt på pinnar, haha.
Sen åkte vi iallafall till matchen vi tre men det började inte förens vid fyra så vi var på dämmet.

Sen på kvällen kom först Malin och Ellen och lite senare Maja vi kollade på Harry potter ;) hah mkt skojig film tycker jag allt, för vi pallade inte att åka till affären och hyra ngn film.
Mkt skratt blev det iaf under kvällen och det var mkt roligt, gick och la oss vid fyra tiden , skulle upp och speela match idag vid halv elva :O lite jobbigt att gå´upp var det allt
Matchen var verkligen inte så bra vi spelade lika mot färjestan och dom hade inte ett enda skott på mål, inte ens målet för det var typ självmål :P haha
aja nu ska jag försöka sy en kjol så lägger upp en bild på det om det blir lyckat :D pusshejs! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEE ! jag ska ha den halsdukemn , har tänkt att åka in till stan och köpa lite faktiskt ! ;D Ja jag var lite seg , men det var bussarna !!

COOLT ! attt du ska sy kjolen nu ;D lycka till <3

2008-09-28 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0