Utkast: Hejsan alla ...





Hejsan alla läsare (; om vi nu har några xD
Idag har det vatt skolan som vanligt , förutom att johanna har vatt sjuk !
har fått reda på ett tyska test , oförberätt :D 76 / 80 ;D ich bin nöjd (:
Hade idrott idag , men har så sjukt ont i armen så imån blir det nog en lapp till läraren om det "/
annars har det vatt som vanligt förutom på SO .  Våran lärare eva behövde en pekpinne , den va borta.
först tänkte hon ta en kvast men sen sa jag att hon kunde ta matildas krycka ! ;D
Fatta vad kul när hon hade kryckan och pekade på kartan med eller (; haha ett gött skratt !
Efter skolan blev dte äta lite mat med matilda , det var gott tills vi hade en fralla kvar , och det kröp ut en mask med ett människo huvud !!!!! skämtar bara ! :D haha
nemen , matte min storasyster tog den och ringde till mamma ! men sen rinhde mamma och sa att ingen hade ringt hgenne ! då ahde hon ljugit och tagit våra as goda frallor , och jag skulle träna liksom om en kvart då ! fatta vad vi bråkade !!!!! gillar inte henne just nu !!!


efter träningen blev det mat och lite plugg :d braa dag ! puss alla / majaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hjälp vad rädd jag blev när du skeav mask och sen med människohuvud xD haha

2008-09-29 @ 21:16:25
Postat av: t

haha hjälp vad rädd jag blev när du skeav mask och sen med människohuvud xD haha

2008-09-29 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0