hejsan ♥ ...

        

hejsan ♥
har inte så mkt att säga , jag var ju med tilda igår ;D som hon redan har berättat ;D
Det var en mysig kväll med parry hotter ;D haha min humor ! (;
Vaknade somsagt vid fyra , och var pigga som bara den ! (not)
Matchen var bra tycker jag , fast vi kunde vinna lätt ! hade så många chanser på mål .. that's life !
igår på dagen blev det stan med mina söötisar , tilda & becca ! <3
Pizza och potatis med PLASTSKED ! hahaha..

efter matchen blev det ett skummbad , i en halvtimme , sen gyros rulle med kusinerna ;D
mysigt gott.
Alma och jag ska ju då tävla i hip hop om några veckor , och har ingen dans , så idag gick vi till studenthuset och dasade i deras lokal :D det var stort och bra !:D Sen gick vi och köpte en stor glass och godis när vi tittade på hål i väggen och parlamentet , ;D Btw , har klippt lugg igen !! ÅNGRAR MEJ !!

puss /majaa

      


Kommentarer
Postat av: t

thats what all the people say!

2008-09-29 @ 16:14:26
Postat av: e

mollen :D haahah.

2008-09-30 @ 18:33:32
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0