Uppgrade!


Inlägg av: TILDA

Hejj,
Bilderna är från Torsdags när vi bestämde att vi skulle ta tag i vår blogg och lägga in bilder och så, så nu har vi gjort om den , rosa och allt (Y) :D, så nu uppdaterar iaf jag och maja. Matilda var hemma pga den hemska skadan så hon är inte med på bilderna. kÄnner att jag ligger efter med inlägg nu när maja raisat(?) ifrån och lägger in bajs långa inlägg. Fick ta hennes bilder och allt :O själv har man ju inga intresanta bilder för tillfället men när jag pallar gå till min väska och hämta min mobil och sedan gå tillbaka till datan så kanske jag har några bilder på min mobil jag kan lägga in, pallar nog nu går NU! 
Men va upptäcker jag när jag kollar i kameraalbumet, ´joo vad annars om INGA FILER! gasch kanske lägger in någraa gamla bilder i slutet av inlägget.

Aja, idag har jag inte gjort så mkt efter skolan, åkte till Ikea ska göra om mitt rum så jag ska ha skriv bord så jag kan ha en symaskin :D ska ocså köpa en provdocka som man kan sy kläder på, kommer bli as kul!
Var också på det nya stadiumet, mamma köpte massa saker men jag köpte bara lite tyg på ikea så tror jag ska sy en midjekjol :P lägger in bild på den om den blir av :D

Vi hade ju som sagt prov i matten idag, det var lättare en jag trott men ändå jätte svårt. Det handlade typ om negativa tal och lite om fyrsystem.. menmen det går nog bra ska jag se! haha
jag blev verkligen USCH på skolfotot också jag skäms verkligen, kolla minen lixom:O

Imon blir det iaf skoj, Maja Malin Becca och Ellen ska sova här och det blir MYYYYS, dom andra är ju på konfa läger.
Ska kolla på killarns dm match också, heja dom! hah



dte blev några gamla bilder iaf ^^, haha på bilderna är det maja johanna och tilda på båda typ dagis och ettan, mahah.
Pusspuss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0