Plugg och pannkakor






inlägg av: Tilda

Hejsan kära blogg! <3

Idag är jag med rebecca e, vi har bara pluggat hela dan på  svenska, matte och tyska som becca äger på eftersom hon verkligen har det ;) haha SPANSKABARN. Men vi har faktiskt bakat as goda amerikanska pannkakor typ en meter tjocka och med smör på så smakade dom(Y) <3. Bilderna är inte sen idag utan sen studie dagen när vi pluggade hemma hos maja. Vi är sådanna plugghästar att det ända vi gör på fritiden är att plugga, men så fick jag faktiskt MVG på mitt matte prov (Y)(Y):D mkt nöjd. Man behövde 38 av 40 och jag fick 38 :D
Men sen kommer no-provet att förstöra denna lycka , hhaha..........
men nu så väntar jag bara på att desperate hous wifes ska börja :D fatta bra det är eller. :D

Ha det bäst pusshej, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte dt, haha. det var inte jag som skrev kommenteren ;D

2008-09-30 @ 21:18:35
URL: http://se
Postat av: maja söderström

ffiiinnn bild på mej ! nooott ! <3

2008-10-01 @ 18:07:36
URL: http://matildamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0