nuknuk .se !!

♥♥Hejsan alla , igen ! (;
Har inte haft nått att göra på hela kvällen , så jag har kollat på milnjontals olika bloggar , men ingen blogg kan slå www.kenzas.se ! Det är sjukt bra tycker jag , och jag gillar hennes stil och allt !
Jag har vatt innne på hennes idag , som jag brukar ! :d och då såg jag hennes väska !!! gud vad snygg asså.. :D
Jag vill värkligen ha den och hennes UGGs och hennes scarves hennes VÄGG !! gud. Men iallafall!
Jag gick in på länken som hon köpte den eller fick , www.nuknuk.se Den är värd att se asså !

scarves för bara - 49 kr
kenzas väska - 349 kr
stickade mössor , handskar - 349 kr
halsband och armband - 49 kr
örhängen - 29 kr


jag vill ha den väskan  puss alla / maja ♥

kenzas väska ! den svart ! stickad mössa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0