Jorden går under?

Hejj,
det första man får höra när man kommer till skolan är maja som kommer och säger `Tilda, jorden kommer gå underidag!!´ man ba VAAA??
Det var ngn maskin i schweiz som skulle återskapa bigbang och typ fem tusen forskare trodde att det kunde gå helt fel och att jorden skulle gå under..
så vi va as rädda och trodde att hela jorden skulle sprängas vid 9 på morgonen, så kramade varann alla och sa hejdå ifall vi inte skull ses mer... "/ men sen fick vi reda på att dom skulle starta den vid nio så vi hade lite tid kvar, vi frågade alla lärare typ och dom sa att det var sant fast jorden inmte skulle sprängas, men vi var ju såklart rädda ändå.
Sen typ sg vi när dom satte igång maskinen live från schweiz på aftonbladet.se.
men, men jag sitter ju här nu , malin sa att vi kunde gå under vid elva så jag får vänta och se ngn timme annars skiriver jag imon :D det hoppas jag att jag gör.
Annars skulle ´dom typ göra det om två veckor igen så får se om vi går under då...
 pussochkram ha det bra om vi går under <3<3 haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0