hejsan igen !

Hejsan alla !
det var jätte länge sen jag skrev. Har inte haft nån data , båda datorerna har vatt söndriga "/
MEn nu har jag dom tillbaka (; Men allt är bort !!!!! alla mina bilder , låtar ALLT !!!!
fatta att jag har panik eller vad !!!!!
nu får alla mina kompisar skicka om alla låtar , mitt nerladdnings program funkar såklart inte heller ......
Jag blir GALEN !!! fast det är bättre att iallafall ha en data än ingen alls ;) det är det ända bra med datan..

Idag har jag iallafall vatt på inskrivning i konfirmationen , det var många där , och dte ska bli sjukt kul faktiskt.
jag ska gå fotbollskonfirmation med malin :) dte ska bli skojjigast !
jag har oxå vatt hos mormor och varit på en sak med laget ! ;D
jag oorkar int5e säga allt som har hänt dessa veckor utan data , dethar väll mest vatt kompisar TV , plugga och fotboll. inget mer typ.
Nu ska jag iallafalll vara inne mkt på datan ! men jag kan iallafall berätta om vcad jag gjorde igår ;)

Igår var jag i simhallen med malin och becka ö :) som fakktiskt fyller år idag ! GRATTIS TILL HENNE !!! <3
vi var där rätt länge , men vi fick gå hgem , inte kul , men men.
becka skulle åka hem för hon skjulle fira sej själv med familj , och ,malin och jag gick hem till oss
och åt , sen träffades vi och spelade pingis i en sal ;) det var jätte kul , vi var braaaa,,
sen var vi ute och snackade. Sen blev dte mest chips och simpsson filmen ! :d
en bra dag tycker jag !!


puss / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0