Torsdag ;D



dagens outfit !
* en vanlig t-shirt från HM ,
*ett par mörkblåa jeans , fornarina
*ett par vita låga skor ,
*en mörkbrun liten kuvert väska

hejsan alla ;D
idag var inte matilda i skolan för hon hade sååå ont i benet "/ stackarn.... <3
Hon kanske inte kan vara med på cuppen som är några dagar efter julafton ): fatta vad länge eller .
När johanna och becka var inne på datorerna på bibblan , passade vi på att ta kort som vi kan ha på våran blogg.
mitt anstikte blev helt cp fult , men vad gör man inte för sin blogg ? (;
sen fick jag och tilda dampen , när v tog kort på henne med "ina" miner ! ;D du är allt skojjig Tilda .. :D
efetr bibblan hade vi svenska , och vi kom på att det var matte prov imån och att det var en sak vi inte fattade ! så vi frågade mia vår svenska lärare ( för vår matte lärare är i kreta ! kommer såklart hem imån så vi kan göra dan rolig med ett prov ) Men mia fattade inte heller för dte var rätt svårt , det var liksom ingen förklarng. Men tillslut fattade tilda och hon skulle förklara för mej. Men tilda är såååå dålig på att förklara att blir arg om man inte fattar ! så jag fick damp på henne , men jag fattade lite .efter dte blev dte en liten tävling på svenskan , där man skulle ställa sej framför tavlan med en annan i detr andra lager som var killaget ;D Sen förklade mia en sak så skulle man peka på vad det var på tavlan. :D det var kul och såklart så vann tjejerna STORT !! :Dhaha .
Men jag ville fotfarande fatta dedär med matten , det var om binära tal och sånt ! :O haha fattade ingen tills vi gick till en annan matte lärare så fick han ha en kort undervisning , innna maten. så därför fick vi en kvarts eller nått minde matrast än alla andra ! #/ inte såå bra.NU FATTAR JAG ! :D

Orkar inte berätta om alla ämnen , men det sista ämnet blev hemkunskap (; det är kul att baka , men inte med gunvor! asså jag och alla andra i klassen är typ rädda för henne och om man gör nått fel får hon ju rycket och allt ! MEn jag fick baka med danne och vi skulle baka grahams bullar. ;D det gick väll sådär , ( det går ju om man tittar vad alla gör och så )  haha , men sen när vi hade gjort klart bullarna var dte dags att jäsa , men gunvor sa att dom inte ksulle jäsa i en halvtimme så många satte in sina bullar , så då gjorde vi oxå dte . efetr ett tag skulle vi samlas och då sa hon atta man fick sätta in sina bullar vid fem över , och vi hade satt in våra vid halv :S så när alla skulle sätta in sin var våra bullar redan kalla ! :s man blir ju lite rädd för henne när man gör nått sånt farligt ! tycker hon :D

Det blev iallafall gott , men lite skäll fick vi allt ! :d fick iallafall VG på hemkunskaps provet ! :D hade man 16 och upp till typ 21 eller nått hade man VG och jag hade 16 (; tur eller vad (: ne skämtar bara , skicklighet ;D (not)
Sen blev dte hem och plugga till matte provet , var tvungen att skita i fotbollen för det där jobbiga provet. Och jag som var så sugen på att spela . ): men men , ¨å blir dte om man vill ha bra betyg i skolan :D
efetr någon timmes pluggning fick jag HJÄRNSLÄPP !  hade rycket på mamma och alla då , jag fattade inte vad jag gjorde och hur jag skulle tnka fast jag har gjort det i flera veckor , fatta om panik eller vad ? så ringde jag tilda och hon hade också panik , fast jag tror hon kunde iallafall ;Dbuse !! sen blev det idol och sova ! :D
Ses imån , ska skriva om hur dte gick på provet och så (; puss alla ! 

                                            


Kommentarer
Postat av: matildaaa (H)

cupen är inte några dagar efter julafton :O

2008-09-28 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0