En varm kopp god luktande tee.. njaa inte riktigt,


Asså förlåt alla tee älskare (H) men tee är verkligen det äckligaste som finns,
jag kände att jag började bli förkyld och hade lite ont i halsen, såå jag gjorde tee
för det är det ända som hjälper. Men jag får typ klökningar vad äckligt det är
det smakar som varmtvatten med toacitron honungs skogs smak.. inte gott med andra ord!
Jaa, den dag jag tycker te är gott är den dag jag byter namn till snutte filt!( inget lovat, haha )
Dessutom har jag bränt sönder tungan när jag förskte dricka toacitronhonungsskogsvarmvattnet,

aja, ha det bäst<3 // Tilda

P.S desperate houswives var bäst! har sett det nu slutade för en 20 minuter sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0