When you feel like sleep is a good option, be awake!







Hejj alla söta
Fy fan vad jag är trött nu asså! Men jag kämpar för att inte sova, för om jag somnar nu kommer jag aldrig kunna sova sen..

Becca, Johanna, Maja och Matilda kom til mig vid halv sex typ, hade laddat upp för en riktig mys kväll. När dom kom åkte vi och köpte mat och godis, det vart pizza och lite smågodis för dom flesta, men eftersom jag kände behovet att sticka ut så tog jag en tackopaj istället, haha. Det blev mkt snack och damp under kvällen och vi spelade , helt otippat, rappakalja. Så jäkla kul var det asså, vi var ju så super seriösa men ibland blev man riktigt chockad vilken fantasi man kan ha, haha.
Matildas : kesa, en fjäril gjord av keso ligger högt på listan över bästa förklaringar asså.
jag tror vi somnade vid kvart i sju i alla fall jag maja och matilda.

Dagen idag har spenderats med att jag , maja, matilda väcktes vid tio av rebecca och johanna som skulle åka hem tidigt så tre timmars sömn lever jag på nu! Så sen fick ju vi går upp till slut också då åt matilda och maja pizza till frukost och till och med jag blev sugen, haha. Sen har vi då gjort om vår blogg som ni kanske ser, vad tycks? bättre eller sämre?
sen åkte matilda och maja buss hem vid fyra, och snart ska jag iväg på fotbollsmöte.
Säger bara att jag måste hålla mig vaken genom desperate housewives, som dom sa var sista förra gången så jag fattar ingenting?

Aja imon ska jag iaf klippa mig och jag vet inte hur :S jag är nervös. thihih. Ha det gött puss // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0