When the life is done, do It again.



Hejj, ♥♥

Är helt genom förkyld och har piss ont i halsen, vet inte om det blir skola för mig imon men får se om jag blir bättre, ska ju sitta i elev caffét med viktor (Y) ;) aja pappa har köpt glass, eller det hoppas jag iaf, så jag ska ta och kyla ner halsen med GLASS!! Sen är det ju top model final idag synd bara att man vet vem som vinner. Kanske inte ska avslöja ngt än ? ;)
Även fast jag mår dåligt måste jag ju ta tag i mina läxor, hemkunskap och svenska ngt mer pallar jag inte men måst esnart börja plugga på engelskan eftersom den är på nästa tisdag och jag vill helst inte spendera min helg pluggandes, men det lär jag vell göra iaf eftersom jag förmodligen kommer spendera helgen sjuk i soffan, men peppar peppar ta i trä, det hoppas jag verkligen inte, hahaha

ha det bra, puss // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0