we belong together

Hejsan alla tönts (;
Igår som alla vet hade jag huvudvärk och trodde jag skulle sprängas !
jag var riktigt yr , och trodde jag skulle antingen spy eller svimma :S
Och idag vaknade jag med huvudvärk och träningsvärk i hela kroppen "/
SÅ idag fick dte bli hemmet för mej , har pratat med matilda , och
hon är också sjuk , fast hon ar feber och ont i halsen ! kryya på dej bajskorv ! :D
Så idag blir det nog tv och data ocoh vila i soffan med McDonalds (;
pappa är ju sjukskriven så han åker och köper dte sen (; LYX !!
Har just kommit på att jag ÄLSKAR Gavin degraw !! Han är ju jäkla bra !
Älskar hans texter , och han blir ännu bättre när han alltd är med i ONE TREE HILL ! :D
ni måste bara lyssna på we belong together ! den är så braa !
men nu ska jag fotsätta lyssna på min älskling ....hahah :D puss kram / majaa

bästttt trodde bilden skulle vara större (; haha , jag kan bara lägga en bild i taget
för min blogg eller mitt internet krånglar "/

Kommentarer
Postat av: matiilda

vi är cåååålaa (Y)

2008-10-14 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0