Shopping hos mormor!

Inlägg: Tilda

                                        Haha jätte seriös bild!
Heejj,
ganska skön dag i skolan idag slutade vid tio över två, tummen upp för det!Först var det teknik och behövde verkligen inte göra någonting, bara bästëmma att jag ville jobba om symaskin eller kamera och sen lyssna på några redovisningar ;DEfter det blev det NO-lab om typ .. aaa svårt iaf!Sen var det iaf SO sen lunch, och jag stör mej på att det finns typ mat som alla som har anmält sig som vegitarian får ta och den är ALLTID mkt godare idag var ´det fick och potatis för oss vanliga, men för vegitarianerna var det en jätte god grönsakspaj,( det vet vi då eftersom vi iblan tar mat där ! haha) och igår var det typ grönssaksnuggets med grösakswok eller grönsakks köttbullar såg ut att vara as gott!Fattar inte varför dom inte kan ha sånn mat som vanlig mat , den smakade nästansom restaurang mat!Aja eftetr skola åkte jag hem till mormor och morfar för mormor och jag skulle kollaom hon hade några gamla kläder jag kan sy om eller ha, och det lönade sig!Gich hem med fyra par skor,  superstor kasse med kläder att ha eller sy om och smycken och Fyra super fina väskor.Det var jätte kul verkligen, sen i helgen ska jag till farmor också och hon har säkert ocksånågot, haha.



                                        Här är tre av skorna! Lovely.

Kommentarer
Postat av: Korven

dom till vänster var grymma :)

2008-10-10 @ 18:25:07
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0