IIt's october again , leaves a falling down !

hejsan alla ;D
Idag har inte jag fått ut så mkt so9m jag borde!
vaknade ved halv 9 , för jag skulle till kyrkan "/ inte kul . Men så är dte om man konfirmerar sej .
Där träffade jag malin , ellen och johanna , :D det var en seg gudstjänst ! (vilka är inte sega) ?
Sen när jag kom hem skulle jag plugga men tog på en vännerbox och kunde inte konsentrera mej , så då blev det inget då heller! Efter ett litet dag gick jag in till alma för vi skule dansa , men det var några i salen , så vi bestämmde kläder och smink och sånt innan. :D jag sminkade henne och fixade hennes hår riktigt fint så vi gick ut och tog lite kort ! Sen blev det att dansa. Sen gick jag hem och var inne på datan och käkade mej tjock på godis (; Skulle behöva plugga lite nu ,  men håller på att kolla på "fun with dick and jane" ! riktigt rolig film ! så nu ska jag dra mej tillbaka till soffan och gosa med prutt och kolla på filman ! :D  kram /majaa



min nya ,stickade, långa tröja från bikbok (;
scarfsen ligger på sängen . !

HÖST !!!!

         ´

it's october again , and leaves are falling down.
One more year come and cone , but nothing change at all !
Let me feel , i don't care if i break down.
Let me fall , even if i hit the grownd .
And if I cry a little ! <3

love / majaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0