These words are my own,

Hejsan, ♥♥

Har blivit bättre från förkölningen ganska fort gick i skolan igår och det gick bra. Hade svenska prov vilket jag tror gick bra iaf, haha. Sen hade jag hör och läs förståelse i engelskan, as svårt var det! Det riktiga provet är på tisdag så jag får nästan börja plugga idag, iaf så ska jag va med becca imon och då ska vi plugga tsm på engelskan och so:n, som vi har läxförhör på på måndag.
Idag hade jag tänkt att jag skulle sy, men jag har inget tyg, så jag och mamma skulle gå till en tyg affär som ligger här i närheten men det fanns bara gardintyg "/ så det blev inget med det. Så har inte gjort mkt alls den här dagen en så länge.
kram // Tilda

det är olika bilder av mej, maja och matilda ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0