Skrivbord :D

Hejj alla söta
Ska åka till Ikea nu snart för andra gången den här veckan. Göör om mitt rum, har redan köpt en matta och lite små saker. Idag ska jag köpa ett skrivbord och kanske en stol och en spegel , sen blir det vell alltid lite småsaker? haha. Ska ta bort soffan och soffbordet efter´som dom aldrig används och tar bara plats så därför blir det skrivbord istället. Plus att nu har jag flyttat nästan alla kläder till källaren där det finns garderober eftersom dom inte fick plats i min byrå så nu har jag plats för annat också ^^, hehe.




sen kroatien vill verkligen tillbaka!
när man tittar ut och ser bara grått
så känns det här ganska långt bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0