Sköön helg.

Hejsan :D
Har precis kommit hem från farmor och Hanna <3, saknar redan :`) det har vatt jätte kul har sytt hela två kjolar och har många på gång, en paperwaist kjol och en som jag sydde om som var blommig. Kan lägga upp lite bilder sen. Men nu måste jag städa för jag har hur mkt kläder som helst som bara ligger och väntar på at blir sorterade sååå....
Aja, helgen har vatt mkt mysig och rolig. The HIlls är bara så bra måste verkligen se fortsättningen, såg avsnitt från sesång 4 på mtv.com man kan se alla fyra sesonger men inte hela fyran :O så jag dör på att jag måste veta hur det går ...

Skola imon då.. har inga prov denna veckan , skönt, men vi har ett jäkla No-prov nästa måndag så det är helt fackat , måst ju plugga på helgen då, hur kommer man på att lägga ett prov på en måndag?

Puss hha det så bra // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0