Sjukling!

Inlägg av: Tilda

Hejsan, ´
Det blev som jag trodde"/ jag blev sjuk. Tror jag hade feber när jag vaknade och fram tills klockan 12 ungefär sen började det bli lite bättre. Har bara legat och sovit, ätit halstabletter och kollat på TV. Såg en väldigt bra film som hette prestige, utspelade sig på 1800-talet tror jag och den hanlade om två magiker som hela tiden försökte överträffa varandra. Jätte bra men man behövde verkligen vara innne i filmen för att fatta ngt, haha.
Ätit glass har jag också gjort måste jag ju säga. Måste typ gå till skolan imon iaf hur dåligt jag än mår, har prov imon sen har vi prov på tisdag och onsdag inte kul kann jag ju säga.
Men nu ska jag kolla på idol och sen blir det Heroes<3 sen blir det natti natti och försöka bli så bra som möjligt tills imon.


PUSSHEJ, <3

Blev lite gladare av denna bilden sen stockholm,
Ballonger :D

Kommentarer
Postat av: maja söderström

naaj ! jag märkte att du var sjuk tills vi gick till elevcafeet för att träffa dej ! men du var inte där "/ jag blev väldigt BESTÖRT! ;D Ja , vi har ju engelska prov, so sak , tyska prov , och du missade hör och läs förståelsen på engelskan idag ): SJUKT SEG VAR DEN !!! kryyya på daaj ! (; <3

2008-10-02 @ 21:55:28
URL: http://matildamaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner mig förlägen över att jag inte var där, ;)

2008-10-03 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0