seg och jobbig måndag ?

hej alla (;
är alldeles slut i hela kroppen , antingen är jag lite sjuk eller är jag bara trött ;d
kom just hem från en match som slutade 0-0 , mot emmaboda (:
Är ganska nöjd . direkt när jag kom hem åt jag lite chips och sen duschade jag !
Det var skönt för jag var välldigt kall. Ska ha engelska prov imån , så ajg har pluggat lite idag.
han inte så mkt eftersom det var match ! Ska ha prov på frdag oxå men pallar inte börja plugga än "/
JAg vill inte till skolan imån ): orkar bara inte ! Men jag kanske ska dra mig tillbaka till köket och plugga lite.
MEn först ska jag kolla www.kenzas.se s blogg (: den är braa ! :D har inga bilder att lägga ut , men det får
bli nån anna gång då ;F kraam / majaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0