rallybrudar (;

Dagen började med att mamma väkte mej , skulle till domkyrkan "/
Inte så kul , där var man till tålv ett nånting.
Sen skulle jag träffa rebecca vid MC , för vi ksulle se rallybrudar (;
Filmen var väldigt rolig ! Det roligaste var när dom skulle lära en att inte spy ! (:
Värd att se tycker jag . Sen när jag kom hem tittade jag på punk'd (: Det var Zac efron som blev lurad !
Hade redan sett det men dte bra . Sen blev det ett OTH avsnitt på tv som jag inte hade sett !
Lite dumt av mej , är bara på 4 sesången :P......Om några minuter blir dte andra avenyn (; skojj skojjj (;
Imån , eller hela denna veckan blir snapp ! inga prov skööönt ? ..Imn ska vi boxas ;d hhah i skolan asså. Exakt efter börjar min och matilsa sång , lite stress , (: Men det blir bra ! blir Även BJÖRN GUSTAFSSON  med alma , på fredag , längtar som bara det ! (; men nu har andfra avenyn redanb börjat ! :S  så puss och hej / majaa

bloggen har damp , så dte går inte ans att lada upp bild ! bild kommer  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0