photoshop (;

Hejsan alla , mår ni bra ? Jag mår ganska bra idag ,
hade tänkt att jag skulle pluga lite idag !
Hela dagen är förstöd.... jaja . Vaknade ungefär halv 12 ,
då ajg gick upp och gjjorde en goood frukost
och satte mej och kollade på AFV, skiit roligt. Sen satt jag bara och
kollade lite på tv, men det var ingen bra.
Så hag tänkte att jag skulle gå in på photoshop(tom installerade det igår (; )
så jag har gjort om lite foton ;D
Är inte så jätte bra men det funkar. Har även installerat min cam (; hihi....
ingen annan har fattat hur man gör, men jag
Maja Elisabeth söderström är tekniskast av oss alla !! NOT! ;D 
så jag tog några fula kort och photoshopade dom (; 

Juste ja ! Vad tycker ni om Desperate housewives igår ?
JAg tycker det var bra, fast konstigt...
Tycker ju då mest om Gabby, men nu är hon helt sliten och
susan har en ny kille :O
allt var helt konstigt ! Men jag tycker om det så så klart ska jag
fortsätta kolla på det. vem gör inte ?

Men snart ska jag gå och förstöra min dag med plugg! bajs bajs bajs !!!!!
puss på er alla / majaa ♥ 


har gjort om denna, det syns men är nöjd ! haha


detta är sen jag och becca var i Egypten xD rätt bra av mej ??

Kommentarer
Postat av: zac efron

vad är det du har ändrat på den första? :P

2008-10-29 @ 16:20:16
Postat av: Anonym

I mean, what have you changeed on the first picture? :P

2008-10-29 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0