mys , mat och One tree hill med Matilda

Hejsan ,
Idag har dte vatt skola som vanlig fast svenska prov , "/
Det gick ganska bra faktiskt. Tilda och becca gjorde en as cool frisyr på mej (; dte är en rosett ;D haha

Matilda och jag var även i elevcafeet idag ;D
 det var varmt , jobbigt men kuul ! det var ju matilda ju  (;
Vi fick bra och skära miljontals frallor , men vi slapp engelska och No , !



Efter skolan blev dte stan med matilda (;
Vi ksulle äta buffe på kina restaurangen , men det blev zorbaz gottgott !
Där blev dte LITE kul (; hahah , sen blev dte mest cykla till citygross , dte var det roligaste.
NÅn hade sagt till matilda att det var jätte billigt där. så vi gick till ica från stan
för att köpa hårfärg till mej , gick från ica till mej för att hämta cykeln ,
tog cykeln och jag skjutsade på en söndrig cykel till citygross för att köpa godis ;D dte var inte ens så jätt billigt :d
Men dte var det värt ! så nu har jag färgat håret till mocka choklad brunt ! vackert ;D :D Sen när vi kom hem blev dte mys , godis och ONE TREE HILL ! :D
Det är såå sjukt bra , men jag gråter HELA tiden !! jag är en lipsilll ! :D haha

        

Dagnes köp !
- en lång , stickad tröja på bikbok - 299 kr
- en svart lång halsduk på HM - 99 kr
- två hårfärg mockachoklad - 140 kr
- buffe på zorbaz - 83 kr
- godis citygross - 20 kr

ha det gött / majaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0