Lördag , ZORBAZ IGEN !

hejsan igen alla bajskorvar ;D
Jag vaknade med matilda på golvet och massa godis vid min säng ;D
det började med att matilda färgade mitt hår ! bilder kommer .
Är faktiskt välldigt nöjd om jag får säga det själv !
efter dte blev dte några avsnitt av OTH , sen åkte vi till simhallen.
Matildas lillasyster skulle tävla , oc hon var bra !
Sen ringde Matte och TOm och frågade om jag ville äta thai silk med dom , och såklart sa jag JA !
Så efter tävlingen blev dte att cykla till stan och vänta på dom , men dte blev zorbaz för thai silk skulle stänga om en kvart , men det var änndå gört ! :D det är gott där , år ju där igår oxå ! Sen  blev dte lite data och tv bara ! :D
en lyckad dag ! ha det gött / majaa



______________________________________________________________________

MAJAS RECEPT !

        
 En riktigt god caffe glass med varm choklad ;D
Det blir ännu godare om du har ett kex och hallon i oxå , hade inte det hemma !


* Vaniljglass ( gräddglass )
* oboy , så du kan göra chokladsås
* caffe , ( kallt )
* och en mixer , såklart

ta så mkt glass du vill och mixa det i en mixer med lite caffe !
Om du villa ha lite choklad smak kan du ta i oboy oxå :D
Sen mixar du dte och lägger det i en fiin skål , lågg det i frysen.
Så länge det ligger där och blir kallt , gör du en god chokladsås , och mickrar den.
Om du vill ha en extra god chokladsås , kan du lägga i några
after eight i (;
Då blir den en god svk av mint oxå ;D
Sen lägger du dte över den goda glassen och lägger på eventuellt , ett kex eller bär :D
Det blir super gott ! jag lovar ! / majaa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Önskar att jag kunde svara det samma på din Kopiera skicka kommentar. Men sorry hörru

2008-10-04 @ 23:49:24
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0