Live your life and not he´s

Inga läxor idag ! Super härligt verkligen. Hann till och med somna till efter skolan, hade cyklat i världens motvind så var helt slut, haha. Inga prov den här veckan heller.

I skolkatalogen är jag me dpå tre vimmelbilder. och på ett så är det i musiksalen så står jag och spelar gitarr och sjunger ser ut som att jag är jätte musikalisk, haha, i verkligeheten spelade jag typ ett ackokrd innan jag kom bort mig, haha. Becca och johanna är ochså med när becca spelar trummor och johanna bas och sjunger, vilka begåvningar säger jag bara! Ikväll är det desperate house wives ( asså jag lär mig aldrig hur det stavas så..) och idag är det inga läxor, som jag måste nämna en gång till bara för att det är så skönt, så jag kan kolla på hela programet utan at få ångest över att behöva plugga i reklamerna.
Fick reda på engelska provet idag, fick VG+ fyra från mvg, asså jag har för höga krav på mig själv, måste ändra på det. Det var bra och jag är nöjd. Fick VG+ på svenskan också, fyra från mvg, läskigt? haha
men nuropar min kära mamma att det är mat så hejdå, pusspåeralla // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0