komedi kväll (;

hejsan alla , har inte pallar att lägga in bilder eller nåt på länge , men idag har jag haft den tråkigaste dagen i mitt liv !! :D
Först blev det gudstjänst , kul , frågetecken , "/ sen blev det att äta lite . Sen FÖRSÖKTE jag att pluga , men det blev nästan ingenting , prov i No ijmån :S skiit samma ! men har TYP bestämmt mej för att iallafall försöka komma in på stage for you ! :D det skulle vara roligt , för matilda kanske oxå ska det coh tilda på design och mode saken ! ;D

MEn glömt att säga att i fredags var jag på ståupp sak , när björn gustafsson , Soran , Özz och Måns Muller var med !
Alma och bjag var där tillsammans , sjukt kuul ! har aldrig skrattat så mkt åt någon förut ! haha , sen exakt efyter det blev det sandra med tjejerna , det var väll sådär . pallar inte berätta men blev lite osams på lördan , men det är över :D:D:D
Så nu är jag glad som en lax fast att det är prov imån före jag vill flytta till torsås med matilda och tilda (; hahha
Få se om det blir så ;D haha , men du ska jag lägga ut lite bilder från i fredags (: puss på er alla / majaa ♥


haha , lite suddig men pallar inte lägga ut alla bilder (; haha


ALMA ! <3 typ dom bästa platserna ever ! såg värkligen allt (;


sandra , men kompirasna , synd att tilda blev dålig bara "/


det blev en mysig kväll för övrigt ! (:

Kommentarer
Postat av: almapalma

CNJKDBÖDSVDSIONDSÄDS OO''''''' VILKEN JÄVLA BILD ASSÅ!!!!1 :'( xD ( På mig asså) OO

2008-10-20 @ 08:19:58
Postat av: Anonym

lägg märke till malin dejke på bilden :D

2008-10-21 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0