In a rusch!

Hejj alla söta,
För en timme sedan ringde Maja och frågade fall jag ville fölaja med på ff med henna och några till, först pallade jag inte men nu är jag snart på väg ändå! har hunnit ändra bloggen lite med fler bilde. Jag tycker det blev ganska bra?

Annars har jag varrt med Emma idag. Först följde hon med mig och klippte mig, har typ snelugg vas inte sån sne lugg man tänker på när man hör sne lugg, haha. inte jag i alla fall :P.
Sen hade vi planerat att vi skulle gå till Ikea från stan, men det gick inte så bra, hehe. Vi tog bussen. Köpte lite saker på Ikea efter vi ringt till mamma och beställt skjuts hem, hehe. En ny matta och lite småsaker, allt rött ska bort i mitt rum så enkelt är det! Men sen gick vi ut och "sprang" ( gick ) en ganska lång runda, så lite rörelse blev det i dagen.

Nu sitter jag här och känner mig som en eskimå medans jag väntar på att mamma ska komma så hon kan skjutsa in till FF, har typ två underställ på mig för det är CP kallt där.

Aja, jag hann skriva lite iallafall, ha det bäst // tilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0