I know thet you like my style !



hejsan alla ♥
Idag har det varit som vanligt , en lång , seg dag i skolan !
Idag uppträdde vi med bolouvard of broken dreams (dålig stavning ;S ) , jag sjöng och spelade gitarr.Johanna spelade oxå gitarr , Matilda gitarr , felicia piano & anna bas (; Det gick sådär. Spelade fel på första så fick typ bara sjung ! :d haha
Sen blev dte hem och kolla på TV . Matchen blev inställd! skulle spela mot Emmaboda idag men det har regnat för mkt , så det blev inget. Bra tycker jag , var såå trött!

Så då ringde jag till Alma och frågade om hon och jag kunde dansa lite , vi ska tävla snart och hade ingen dans ! "/
Så vi dansade och dte gick bra , nu är dansen klar. du ska vi bara finslipa det lite (;
Tog lite fina bilder på alma ! :D <3

Nu ska jag sätta mig med läxorna och äta glass :D glassen gör så jag blir med sugen på att plugga . :D
kanske kommer in ikväll , ha en bra dag ! ♥

från majaa

          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0