i got it from my grandpa (:

Idag har det vatt vanlig dag i skolna , fast matilda vare sjuk , inte så jätte roligt !
Hon och jag har massa långa lektioner tillsammmsn , men jag överlevde som tur var ;D
Vi hade ett litet bråk i skolan , på skojj asså (; Hade damp på becca och hon hade damp på mej (; hihi...
Vi fick reda på vårt tyska prov som alla tyckte va så svårt , fast hon räknade inte
in den svåra delen i resultatet för alla sa att det var så svårt !
Och det syntes tyvärr i resultate . Så det gjorde så ajg fick MVG (; rätt stålt , samma poäng som tilda (;
Trodde jag skulle få G eller IG , så d¨å är jag nöjd ! ;D

Skulle igentligen vatt med matilda idag , men hon var ju sjuk "/
Så nu sitter jag här , helt själv i mörkret .... ne , skämat bara !
Har massa att göra ... plugg och TV (; haahha
Kommer nog vara inne rätt mkt på datan också , :D

Idag hade jag min papopas skjorta på mej , dte blev rätt tufft till ett par mörka jeans och ett linne (:
hihi , man hittar alltid massa saker i föröldras eller mormors eller nåns garderober man kan snoo (;
HAHA ! men komer nog in lite senare på blogg ,
Btw , snart ommer mammma och då blir det kroppkakor (: mummma !puss / majaa ♥


bild från tyska lektionen (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

were did you get yuor body from?

I got it from my grandpa x)

2008-10-15 @ 20:13:22
Postat av: almapalma

hahah xd exakt samma text som på bdb x))

2008-10-16 @ 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0