hot chick ! :O

hejsan (; sitter här hemma hos alma och chillar framför hennes laptop (:
medans hon läser FRIDA tidningar.. trevligt, trevligt !
Idag har jag sovit som piss ! vaknade hundra gånger för att vinden lät.
Tyckte jag såg någon stå framför min säng, men det var en kant på min täcke.!
Fatta vad läskigt, jag började skrika på mamma, fast pappa kom !haha , :D kollade på en skräckis igår kväll ! ;S
jaja , iallafall så vaknade jag idag vid 10, men gick upp vid 11 då jagh åt en en goooo frukost
och kollade på tv. Sen gick jag in på datan och snackasde med malin i tele!
Vi bestämde att vi skulle vara , fast först skulle jag laga mat. Det fick bli goda pannkisar ! :D
Efetr det gick jag till malin, jag kämpade mej nut från yttedörren, det var ju världens storm ute...
Vi kollade på "The Hot Chick !" har sett den många gånger, den är BÄST !!!!;D
Vi kunde inte vara så länge för malin skulle spela pingis med elen, så då gick jag hem.
Sen blev det vänner och data. Sen ringde alma ochf rågade om hon kunde vara med oss, det var klart hon kunde.
Men malin kom hem såå sent så hon kunde in! ska snart gå hem och sova ! ;D puss alla / majaa ♥

bilder kommer ! :;D

Kommentarer
Postat av: Alma

the hot chik äger ju 8)

2008-10-31 @ 21:27:36
URL: http://almsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0