Hööstlov

Härligt seriös bild

Hejj,
har inte kunnat skriva på ett tag för min cp data har haft virus. Alla datorer har typ ngt i mot mig, alla datorer i skolan som jag sätter mig vid typ lägger av sen kommer ngn annan och tar den joho vad händer om inte att den snällt startar? usch, jag är mycket men inte teknisk...
Så igår när jag skull kämpa med att göra min svenska recesion fick jag gå hem till emma och hennes data, hehe.
Men hon hade ingen utskrivare så det blev inte bra, men fick i gång datan hemma till slut och det gick iaf att skriva ut recensionen.

Och nu är det HÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLooooV så jäkla gutt! Imon åker jag och familjen till gnesta typ 20 minuter utanför stockholm och hälsar på moster. Det finns ingen TV! men dte blir mys ändå hoppas jag, ska passa på att ta massa fina kort med min systemkamera =).  Vi ska inte ens vara där i ett dygn och åker hem efter 23 timmar, vi åker imon klockan 9 och åker på söndag klockan 12. På söndag är det typ fotbollsavslutnign också blir skoj.

Ska klippa mig på onsdag men vet verkligen inte hur, ngn som vet?

Hejdå ha det bäst // Tilda <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

snyggingar ;p

2008-10-27 @ 22:48:24
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0