give me that feeling every night !

hejsan alla FRISKA barn ! (;
Idag har det vatt skola som vanligt , ): Haft ett hör och läs förståelse idag oxå på angelskan , det var sjukt svårt !!
Imon blir det elevcafeet med MATTIS :D <3
men idag var tilda sjuk så det blev lite konstigt i skolan. men men . hon kommer imån tror jag ;D
Efter skolan blev det fotboll , sen PLUGG PLUGG PLUGG , vänner , Christine , idol och andra avenyn :D

Jag var nyss inne på
www.blondinbella.se s blogg , och det stod att hon var 170 lång och vägde 56 !!!
Asså har hon anorexia eller ?? :O
Jag är ju typ 168,5 och väger 57-58 "/ hur mkt kommer jag inte väga sen dåå ?? :S
Shiit vad alla är lätta asså !! :D haha !
Ska bara säga att jag har världens goaste recept på kaffe glass med sås , som jag hade tänkt att dela med mej med världen.

Idag har vi bokat premiären till HIGH SCHOOL MUSICAL 3 :D wohoo , :) vi bokade till dej oxå tilda så var inte orolig ! (: <3

Imån blir dte stan med matilda , hade tänkt att äta middag på Zorbas och gå lite på stan.
Sen när vi kommer hem ska vi kolla på ONE TREE HILL hela natten asså :D
MEn jag har inga roliga bilder att lägga ut så ni får nöja er :D puss på er alla / majaa





Kommentarer
Postat av: SANNA

men alla stora bloggar ljuger ju om sin vikt.

Jag menar Kenza säger att hon väger 50. KNAPPAST.

& nu blondinbella, hon väger knappast 56. ;)

2008-10-03 @ 15:16:07
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

maja läskigt vad synsk du är, jag läste och ba ofta dom beställde utan at jag var med , sen bara vi har beställt till dej med haha, TACK! :D

2008-10-03 @ 16:42:33
Postat av: Ellen

men maja spelar roll vikten , det är ju bara en siffra. för du är verkligen inte tjock någonstans ! (:

2008-10-04 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0