fredag hela veckan ?

hejsan alla !
idag har det som vanligt vatt en vanlig dag i skolan , förrutom att nog hade det svåraste provet ever !
Kunde nästan ingenting och jag har pluggat ! Det var ingenting som jag hade övat på .. men men "/
Efter skolan åkte jag och alma till stan för att köpa kläder till tävlingen imån (;
Det blev ett par svarta prassel byxor från intesport , och en grymt snygg XL tröja från Nem Yourker! :D
Det blev snyggt tillsammans , (: Efter stan blev dte mat med familjen. sen CYKLADE jag till alma (: (not) hahaha :D
Där kollade vi på tv och åt massa godis såklart.sen blev dte att gå hem och duscha och allt ! måste ju vara fiin på dansen imån , (: Jag tog massa bilder på dom nya kläderna , men jag tog med almas kläder , så har inte dom på min dtaa än "/ men snart kommer dom (;  kraam / majaa

Jag får panik ! jag kan inte lägga ut bilder ! det går inte "/
Nån måste hjälpa mej ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0