Desperate housewives <3

Hejsan alla , har inte pallatr skriva på så länge som ni nog vet.
Men idag gjorde vi om den( jag tycker om den , vad tycker ni ?
Iallafall , pallar jag inte skriva om hela helgen för min del , men jag har i stort sett vatt med min Matilda hela helgen !
Vi har haft det GÖTT (; Igår blev det då många kompisar hemma hos Tilda , också sjukt kuul ;D Men ni fattar inte hur trött jag är,  jag sov inte så brta när matilda och jag sov över heller. Från torsdag till fredag , från fredag till lördag, från lördag till söndag , och sen alla från måndag till tisdagen (; TRÖTT ??? Idag , tisdag då blev det matilda och tilda senare fotbollsmöte. Men nu ska jag bara kolla på DH (; trodde det var sluut , men ack ! det är jag vlldigt glad över. ;:D
Ska snart gå , puss på er alla / majaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0