ciao !

Idag har jag och alma tävlat för första gången i dans , (:
Det blev par hiphop . Det gick ganska bra faktiskt !
Vi dansade då som vi skulle då kom vi vidare , men sen var det en CP låt , så vi var i otakt med varandra hela den gången , så det gick inte så bra ! För alla andra gick dte jäte bra ! MAlin Dejke vann i par Disko , och Maja och alice kom 3 i par disko , silver (; ........om nui fattar (: gick till dansen så jag vo var där vid halv 9 , men skulle dansa vid 4 , så det blev lite vänta .... :P


alma var jätte duktig ! älaksrdejj <3

     
lite bilder från dasen (;  det var sköjj :P

Sen när jag kom hem var jag såå trött , så jag la mig i soffan och kollade på en bra film ! den hette den galne proffeson (;
Den var sköjj , i soffan låg jag i några timmar utan att gå upp . för sen blev dte ju fotboll !
SVERIGE-PORTUGAL . 0-0 (: Christian Ronaldo var snygg som vanligt (: önskar jag vore där ;) hhahaha

kramar / majaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0