ciao !

Har inget att göra asså , har ju vatt hemmma då , som ni vet "/
¨MEn har haft det såå tråkigt , jag har till och med instalerat thesims (;
hahah ... det rä faktiskt kuul! Jag har ju faktiskt kollat på vänner , men jag gråter välldigt lätt,
så ajg började gråta när Rachel skulle säga hej då till alla , hon skulle flytta till Paris.
Har sett typ alla avsnitt , men det var ännu sorgligare än förra gången jag såg det !

Det roligaste idag har vatt att jag åt McDonald's , fatta vad jag har haft tråkigt idag då eller ?
haha , har gjort om massa bilder på picnik och kolade på as många bloggar.
Tänkte också att jag skulle baka en kladdkakja , men det går ju inte , har inget socker hemma "/
Yvonne vår granne lånade just det (: haha , jag får väll nöja mej med nått utan socker , men vad ?
Allt går inehåkller socker eller fett ju . kommer inte klara mej utan det "/ haha
 Nu är kl . 18:35 och min pogram började ju vis halv , "/ så nu missar ja alllt "/ snyft !
Ikväll blir det V.Ä.N.N.E.R. och Desperate housewives , skojj (:
Nu ska jag se AFV (: hihi , puss alla , hoppas ni ha haft det gött ialafall / majaa ♥


Kommentarer
Postat av: almapalma(:

shululu :o



såklart kom alma som en räddare i socker nöden XD

med en kladdig chokladmuffins ^^

2008-10-14 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0