Bio med girlsen!

     
Posarna på bio ;)

I onsdags var då jag, Maja, Johanna, Rebecca och Matilda på High school musical 3 mogna som vi är! Den var super bra , haha, synd bara att man inte kunde låtarna så man kunde sjunga med men det var nästan tur annars hade vi nog blivit utslängada, haha.

Innan gick vi och åt på stan och vi hade typ värsta bråket om vart vi skulle äta för jag kan inte äta snabbmat för då får jag "mag anfall", det slutade med att jag surt sa : Jag får vell äta en jävla äcklig sallad på mc donalds!, haha det var lite kul.

På bion vart det typ fullsatt. Vi hade lottat platserna för vi satt högst upp och det var två säten så en av oss skulle bli tvungen att sitta med ngn annan, gissa om det blev jag, haha såklart. Så vi spenderade vår tid innan bion med att försöka lista ut vem jag skulle få sitta bredvid, om det skulle bli en tjok svettig gammal gubbe eller en super snygg kille. Vi märkte snart att det inte var så många super snygga killar som hade planerat att gå på bion men heller inga svettiga gamla gubbar. Det var en tjej i 17års åldern som satte sig bredvis mig, men sen var alla tvungan att flytta ett steg så jag fick sitta med maja, och matilda fick sitta med ngn annan :P Maja och jag hade lite ryck och tog massa cp kort.
Sen typ kastade becca och johanna och matilda popocorn på en ljus strimla så dom lös upp och sen försvann såg det ut som, haha det var askul! HAHA.

Puss // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0