sovmorrgon.

Hejj alla söta <3
Haft en liten sovmorgon idag mktmkt skön. Tjejerna i vår klass ska till ungdomsmottagningen vid halv tio så det blir cykla ända in till stan för mig.. Inte världens roligaste kanske. Det är fasen aslångt, men sovmorgonen jämnar vell ut det hoppas jag hehe.
Det roliga är att vi ska gå med killarna i nian, dom i åttan är inte mogna nog att gå dit, haha ;D. Skoj, skoj.

Igår var det träning och plugg för mig. Blev inte jätte mkt plugg, skulle ju pluggat på no:n men jag öppnade inte ens boken. Har lite ångest eftersom provet är imon.. Men men, jag pluggade på hemkunskpen som är idag och man vill ju inte göra Gunsan besviken, hehe. Vi har prov i tvättning, hur tråkigt kan det bli?

Jag sträcte mig på träningen vilket gjorde så sjukt ont, men idag är det mkt bättre faktiskt, som tur var. Malin.D sa attnär hon hade sträckt sig så gich det inte över på två månade så det kändes ju bra för mig, heh.
 
Men nu ska jag gör mig iordning, PUSS // Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0