Sorry (A)


Hittade en så härlig bild på matilda och maja att jag inte kunde hålla den för mig själv!

Hejj,
Har inte bloggat på as länge, vet inte tappade nog suget lite.. But now I´m back! ;) haha. Ska blogga som aldrig förr, haha lycka till?

Idag hade vi världens dag i skolan asså. Det var elevens val. Hela förmiddan hade jag och becca kunskapsspel (Y) mkt roligt för vi ägde på alias! hah. Sen hela eftermiddan hade vi ridning, haha. Maja, johanna jag och becca hade ridning matilda hade en väldigt kort dag för hon gick hem efter filmen, som hon hade på förmiddan.
Iallafall så var det helt okej att rida, haha askul att se dom som aldrig ridit innan, haha´, det var en som hade världens roligaste stil! haha inte ens läraren kunde hålla sig för skratt x) haha.
Sen har jag precis kommit hem från fotbollsträningen nu och försöker göra lite hemkunskapsläxa om tvätt! Mkt roligt haha, NOt. Men nu ska jag gå och äta.

Puss alla lovers <3 // Tilda

Kommentarer
Postat av: maja beundrare !

GGUUUD , vad snygg hon var åt vänster , men vilken fuul näsa ! att hon inte opererar sig asså ? :S Men annars tycker jag att matilda , den andra tjejen på bilden borde blogga lite oftare ! :D men vi kan ju träffas maja ?

2008-11-20 @ 16:35:13
Postat av: cooolish

hahah palla maja ! :D

2008-11-20 @ 19:53:40
Postat av: majaaaaaaaa

visst !! (: när kan du ?? <3

2008-11-20 @ 22:20:51
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 22:36:11
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0