sjuuk idag ! "/

hejsan alla ! jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag orkar inte bara och jag har typ aldrig tid . Men iallafall så har vi spelat cup i går i söndags asså. Det gick inte så bra fast det var ju som vanligt skojjigt! vann en match, förlorade en och spelade lika 2. NOT GOOD ! Kom hem typ åtta igår, mådde värkligen inte bra, badade , kollade på film och somnade sen. Det var det skönaste att somna. Vaknade med att mitt huvud tickade och jag trodde jag skulle sprängas så ont det gjorde. Näsan bara rann och jag kunde knappt prata! det var bara att stanna hemma asså. När jag bestämde mej för att stanna hemma så somnade jag om. Vaknade vid halv 11, då jag började kollla på one tree hill ! som vanligt så började jag att gråta för det är sorgligt, så fick ondare i huvudet. Nu måste jag plugga, ska ha prov på onsdag och så fick jag idag reda på att vi ska ha prov på fredag också !!!!! Pallar inte plugga när man har en tickande bomd i huvudet "/ haha
Nu ska jag öppna boken och börja plugga lite tyska. BTW, nästa vecka ska vi ha 3 eller 4 prov !!! fatta vad mkt man får plugga på helgen eller ? pallar inte bara börja , men nu ska jag dra, Aufwiedersehen !  / majaa  ♥



we used to rule the world ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0