nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein nein

hejj alla söta,
Har inte hunnit blogga på ett tag nu, det har vatt så mkt. I fredagsgjorde jag då mo mitt rum helt efter jag vatt på Ikea och det blev super bra, tycker verkligen om det! hehe.
I lördags blev det maja, sen kom matilda sen gick vi till malin för hon var själv, vi såg the Gruge 1 (stavning?) och i natt trodde jag jag hörde massa sånna ljud, haha, men det var typ min mage, haha.
Sen sov jag och matilda hos Maja. Sen på söndagen vaknade vi typ en timme innan träningen ( som var halv två ) och då fick jag panik för jag hade inga kläder, så jag ringde mamma och var LITE tjurig på henne, haha har inte världens bästa morgonhumör..

Sen gjorde jag klart min redovisning och jag fick typ ryck på den, menmen. Power pointen funkade inte å jag slapp redovis :) maha det var gött , + att jag fick VG+ på so:n som var as svår så jag är NÖJD.

Puss ha det gött, nu ska jag snart på träning en iskall dag när det är kolmörkt vid klockan 7, ha det så kul Tilda!
// Tilda haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0