Mamma Mia ! (;

Hejsan alla ! igår kollade jag och alma på MAMMA MIA ! (; Gud vad bra den var ! älskar när sophie och hennes pojkvän var på staranden och sjöng "lay all your love on me" . Dom var såå söta. Jag tycker att det är coolt att skarsgård har en välldigt stor huvudroll ! Hade skit kuul igår . filmen var super bra och jag är glad ! HAHAHA xD
Snart ska jag ta bussen till matilda, vi ska vara idag. Hade tänkt att klippa mig idag, men det blir nog nån annan dag. Men jag har panik, vet inte hur jag ska klippa mej :S föörslag ? Nu måste jag gå, men jag säger bara att jag rekomenderar MAMMA MIA starkt .  puss hej alla ! / majaa ♥




lay all your love on me ! <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

filmen är söt.. konstigt att se ex bond sjunga.. passar inte riktigt ihop.

2008-12-01 @ 18:11:13
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0