Klänning

Hejj, <3
Ursäkta för att vi inte bloggar så mkt nu för tiden, men det är mkt annat..

Som sagt så har vi ju spelat cup i växjö igår (söndag). Det var super kul men jag är så jäkla död nu typ, haha. Efter simhallen och träning idag dagen efter cuppen så kan jag ju vara lite utav en spåkvinna och säga att jag kommer va ännu dödare imon, hehe. Aja i lördags var jag lite hos farmor och städade, fick lite tyg av henne så jag passade på, när det inte gick några bra tv program, att sy en klänning! Den blev helt okej lite svår att få på eftersom det inte var stretchtyg men jag sydde i en drag kejdja (Y) haha här är den:



den är mer rosa i verkligeheten

Nästa blir en röd klännimng som jag planerar sy till jul så jag kan ha den då (Y)

Kommentarer
Postat av: issa

nej vad fin! :D<3

2008-11-26 @ 15:32:47
Postat av: Alma

OMG!!

SJUUUKT FIN KLÄNNING!!

Tilda du är bäst på att sy asså!!

2008-11-27 @ 18:37:36
URL: http://almsii.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin

Bra jobbat Tilda! Inte illa!

2008-11-28 @ 12:17:23
URL: http://byhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0