kalmar FF tar SM- guld !

hejsan alla ! förlåt att jag inte har bloggat på länge , men nu ska jag börja ... IGEN ! (: Idag har jag vett på stan med becca, Men bara en liten stund efter skolan, sen skulle jag och hon hem! hon tog en Smedby buss utan nån anledning, så hon kom inte hem ! så hon kom tillbaka till kalmar central. Och jag hade hoppat på en buss osm gick till ljungby, men NEEJ! hon skulle iknte på den.. konstig hon är ! iallafall, så var det en rolig dag i skolan, men idag hemma då ska det inte bli såå skojj, ska försöka plugga ! hela dagen är förstörd ...... "/ Har fått reda på mitt SO prov, :D VG+   , wohooo0 ! nöjd !
Trodde ju att jag skulle få IG - (; hihi, på fredag är det prov igen.

Ni missar väll inte halmstad-KALMAR FF ? det klart att ni inte gör ! typ alla i skolan ska diit ! ;D
KALMAR tar ju SM-guld ! vem missar e sån chans ?? Såklar inte jag ! ska åka buss dit , och på vägen till en kyrka !
gudstjänst, missar aldrig , hahha ! :D Men nu ska jag ta itu medf mina läxor, och städa mit rum ! bye bye / majaa



hittade denna fiiina bilden på bellan ! <3 sööt ? kolla i bakrunden bakom henne ,
hahahha ! det är han, johannas lover ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0