I dont wanna be anything...

hejsan igen ! (; har varit hemma idag igen, mamma sa att jag skulle det ! känner mej nästan inte ett dugg sjuk så får ju se om det bli dans ikväll. Tänkte att om jag ändå är hemma idag så kan jag ju alltid börja plugga lite, men så blev det inte ! haha. Idag har jag gjort lite mer saker än igår, faktiskt ! kollade på topmodel på morgonen, sen lite  på MTV !´resten av dagen har jag spelat lite på mitt " piano" , ätit och kollat på 2 avsnitt av andra avenyn. Det är jätte bra, men ha´r ju inte riktigt följt det. MEn nu är jag inne i det igen. Jag har haft ett så roligt liv idag att jag till och med hat komponerar nästan hela "I dont wanna be "med Gavin Degraw på mitt piano ! (; haha fatta, då har jag verkligen inte gjort så mkt idag . Jag nästan vill till skolan imån. nu ska jag kolla lite mer på TV, sen kanske spela lite på mitt "piano" ;d haha , ses kanske ikväll , det är ju DH ikväll , som jag alltid längtar till . puss hej / majaa



MAAJAA SÖÖDEERSTRÖÖM ! (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0