erosmarie, erosmarie ! :d

hejsan alla !
Idag har det vatt en vanlig dag, matilda och jag hade damp, jag red på hennes axlar så hennes rygg gick typ av, jag är inte tjock men tung är jag banne mej ! sen typ sprang hon in i taket xD låter sjukt konstigt ! dte var det.... ;d haha har världens jobbigaste "låt" på hjärnan, EROSMARIE ! :D taskigt läge ?? (; HAHA xD 
Ska snart till träningen fast att det är typ som en frys ute :S hah, men hoppas det blir bra träning bättre än förra asså ! :D
Snart är dte cup, :d det ska bli skiiit kuul ! :D nu har jag inte mer att säga , och jag har rätt brottom för dte börjar snart och jag ska ju typ ta på mej hela gaderoben liksom !! fatta inte hur kallt det är, men jag är som en isbit på träningen på vintrarna (: haha ! Så nu ska jag ta på mej alla kläder jag har , puss alla / majaa ♥ har MÅNGA bilder att lägga ut, men det är cp att lägga ut "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0