En stålt KALMARIT !!!!! SM- GULD !!

Jag har ju vatt i Halmstad för att kolla på KALMARS FFs sista match i allsvenskan ! Gud vad skojj jag haft det ! roligaste på länge, har inte vatt såhär glad på länge asså ! Fatta, lilla kalmar har tagit SM-GULD och blivit det bästa laget i sverige!!Jag kan fotfarande inte fatta det asså. Jag är så glad ! Och att vara där och se det LIVE liksom ! den som missade det missade värkligen något roligt ! :Djaja, hela staden är som en stor fest. Ni som inte bor här , fattar inte hur det är . Det känns som det aldrig kommer att slutas firas. Jag tycker det ska fotsätta ! ;D Jag kan inte lsuta le när jag kollar på min arm med 12 autografer! hahaha ! :D jag är stolt att jag har träffat Viktor elm och intervjuvat honom, inte själv med Matilda lund ! ;) Jag vill bara tillbaka till stan !!! :D Hela kalmar är på stan eller var iallafall. Hela stor torget var fyllt med folk som bara ville fira KALMAR FF !  ETT STORT GRATTIS TILL KALMAR FF!!! <3 / majaa ♥


lite bilder från Halmstad, på Örjansvall ! ;D såklart var man där ute och grattade alla ! <3


Alla läktare i Halmstad var fyllda med galna Kalmariter som väntade på att se KFF ta guldet ! (:


vem hade rösten kvar efter detta ? haha ! :D

     
PS. VIKTOR ELM ÄR BÄST !!!!! <3 haha


Kommentarer
Postat av: bbellahh

Viktor Elm är snygg! :D

2008-11-11 @ 22:18:42
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 04:11:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0