datan är min !! (;

hejsan alla ! jag vetatt vi har vatt dåliga på atta vara innne på bloggen , men det ska ändras ! (:
För nu har jag ÄNTLIGEN fått in datan på mitt rum ! woho, det var efterlängtat . :D HAHa idag har jag vatt med konfan nästan hela dagen , har tränat oxå och skulle behöva pluga som en , jag vet inte vad ! Men jag har bara lästa igenom texten 1 gång .. "/ kommer inte kunna det imån !! :s stackars mej (; Men jag är gladare än nånsin haha, :D datan är min !! (; Ne inte riktigt min men den är i mitt rum iallafall ;D jaja , nu ska jag läsa en gång till sen kolla på sanningens ögonblick vid 21,00 (, so, good night , (: / majaa 

Kommentarer
Postat av: alma

wohoo! :D roligt, roligt. :)

vi måste va nån dag hördudu!! :O

2008-11-17 @ 08:11:59
URL: http://almsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0