Roliga veckan!

Hejj
Har inte hunnit blogga förens nu så nu ska jag berätta om tisadag onsdag och torsdag, hah!

Tisdag:
Det började as tråkigt med att mamma petter och albin skulle åka till stensö med en annan familj, och jag hatar! stensö så jag följde inte med. Jag förberedde istället för en tråk dag med hemma solning, haha.
Då ringde Maja och frågade om jag ville följa med till stranden och gissa om jag ville, såklart ville jag.
Så duktig som jag är så packade jag en liten kylbäg och tog med vatten och FRUKT!
Maja och hennes mamma kom och hämtade mig så vi va i möllstorp ( på öland ) vi ett. 
När vi va där så började vi blåsa upp majas super coola luftmadrass, haha, med majas bajs lilla pump, inte alls jobbigt!
Sen gick vi ut i vattnet och skulle sola på den men det var värst vad jobbigt det skulle va att komma upp på den, så efter ett långt tag av damp försök så låg vi på den ett tag och solade, mahah.

Sen så typ precis när vi hade konstaterat att becka och johanna alltid var på den här stranden så träffade vi såklart dom där, haha, så vi bada med dom och sen gick vi och köpte kulglass med dom, smarrigt. Sen åkte dom med CYKELbussen heem. Det tyckte jag var coolit, mahah.
En mkt komisk sak som hände var detta:
På hela dan hade vi typ inte sätt någon snygg kille, men precis när vi skulle gå hem så såg vi en snygg kille vid volleybollen och då tänkte maja vinka för hontänkte att hon kommer ju aldrig mer träffa han, men hon vinkade inte för han kollade inte åt det hållet mer sen. Sen så när vi kom hem till maja för vi bestämmde att jag skulle sova där så gick hon in på msn, åch då var det en som sa att han hade sett maja på stranden och hon frågade vart och han sa VOLLEYBOLLEN!
hahaha det var mkt roligt!
Sen sov jag där och vi kollade på tokio hotel<3 och american pie, haha. Sen sov vi.

Onsdag:
Idag skulle maja vara med JOOI och då fick jag vara med dom generösa tösarna, haha.
Vi åkte cykelbuss vid ett över till möllstorp igen för maja skulle träffa han. När vi var där så vågade maja inte säga hej , hahá, inte han heller verkade det som men sen sa dom hej iallafall. mahah vi hade mkt roligt men roligast var nog ändå på studsmattan:
Det var några killar som hoppade på den som var stora (åldersvis inte tjocka xD) så man fick jätte hög studs, först var det jag som typ fick värsta studsen och flög av hela studsmattan och skrapade knät, mahah( fortfarande ont) hah, Sen´var det johanna som typ skulle kasa ner , men när hon låg på kanten så fick världens studs och hon  såg as rolig ut,  mahah
sen var det maja som typ sparkade upp sitt ben jätte högt eller ngt, hahahaha.
Aja, hah , sen köp´te vi glass och bullar för vi hade ingen mat med oss och åkte inte hem förens klockan halv sex, med cykelbussen då. Sen var det träning med damlaget, det var jätte kul när man väl var vdär men jobbigt.
Sen blev jag hemskjutsad av majas föräldrar och då var det några från stockholm här, typ pappas gamla fäktkompis och hans familj, var ganska trött så somnade medans barnen ville att vi skulle kolla på bernard och bianca, haha.

Torsdag:
Idag har jag vatt hoss mormor och morfar vid deras pool och bara chillat.
Ikväll blir de´t match med b-laget och typ 8:a 94:or ska vara med och deras tränare ska stå i mål för dom har typ inget folk, haha. Nu ska jag gå och packa fotbollsväskan

Kram // Tilda


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Guuud va fin blogg ! [:

2008-08-04 @ 16:56:12
URL: http://nathalyye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0